Regulamin określa zasady korzystania z usług najmu apartamentów serwisu www.drapartments.pl.
- REZERWACJA APARTAMENTU
- Dokonując rezerwacji na stronie internetowej draparments.pl, wyrażają Państwo zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych serwisu drapartments.pl. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- PRZYJAZDY GOŚCI
- Przyjazdy gości do apartamentów odbywają się w godzinach 14:00 – 22:00. Odbiór kluczy następuje w miejscu najmu nieruchomości. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnej godziny przyjazdu po godz. 22:00. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata. W przypadku zameldowania między godz. 22:00 a 8:00 opłata wynosi 100 zł.
- Godzina zakwaterowania gościa ustalana jest na dobę przed planowanym przyjazdem drogą telefoniczną pod nr +48 600917632.
- W przypadku braku kontaktu na dzień przed przyjazdem, rezydentowi przysługuje prawo do ustalenia godziny zakwaterowania gościa nie kolidującej z jego harmonogramem pracy na dany dzień.
- W momencie przybycia do apartamentu gość zobowiązany jest do okazania ważnego dowodu tożsamości (dowód osobisty, paszport).
- Klucze zostają wydane dopiero po dokonaniu wyżej wymienionej formalności.
- Rezydent ma prawo do odmowy wydania kluczy w przypadku, gdy gość:
- nie posiada ważnego dowodu tożsamości.
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- zachowuje się w sposób agresywny.
- Gość otrzymuje jeden lub dwa komplety kluczy do apartamentu. W przypadku zgubienia kluczy Gość zostaje obciążony kwotą 200 zł.
- Do opłaty za pobyt należy doliczyć koszt: sprzątania końcowego w kwocie zależnej od wielkości apartamentu oraz opłaty klimatycznej.
- WYJAZDY GOŚCI
- Wyjazdy gości odbywają się w godzinach 08:00-11:00. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnej godziny wyjazdu przed godz. 8.00. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata. W przypadku wymeldowania między godz. 22:00 a 8:00 opłata wynosi 100 zł. Klucze należy przekazać na wynajmowanej nieruchomości.
- Godzina wyjazdu ustalana jest co najmniej na dobę przed opuszczeniem apartamentu drogą telefoniczną.
- Nieuzgodnione przedłużenie godziny wyjazdu gościa równoznaczne jest z zapłatą za kolejną dobę.
- REZYGNACJA Z REZERWACJI, NOCLEGU, SKRÓCENIE POBYTU
- Za rezygnację uważa się sytuację, gdy:
- Klient poinformuje drapartments.pl o rezygnacji z pobytu w apartamencie drogą mailową lub poprzez wysłanie wiadomości sms.
- Klient nie przyjedzie do apartamentu w dniu rozpoczęcia rezerwacji i nie poinformuje drapartments.pl o zmianie daty rozpoczęcia rezerwacji drogą mailową lub poprzez wysłanie wiadomości sms. W tym przypadku rezerwacja zostaje anulowana dnia następnego o godzinie 11:00.
- Za rezygnację uważa się sytuację, gdy:
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Za rzeczy pozostawione w apartamencie firma drapartments.pl nie odpowiada.
- Za pobyt w niektórych apartamentach pobierana jest kaucja.
- Niewłaściwe zachowanie gości wymagające interwencji pracownika drapartments.pl jest karane kwotą 100 zł , w razie interwencji Policji kara wynosi 500 zł, w przypadku powtórnej interwencji Policji firma zastrzega sobie prawo wyproszenia gości z apartamentu bez zwrotu kosztów pobytu.
- W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych, niezależnych od firmy okoliczności uniemożliwiających prawidłowe korzystanie z apartamentu, firma zastrzega sobie prawo do zmiany apartamentu, na inny o standardzie równym lub wyższym od zajmowanego apartamentu.
- We wszystkich apartamentach obowiązuje cisza nocna między godziną 22:00 a 06:00 oraz zakaz palenia. W trakcie ciszy nocnej w apartamentach mogą przebywać tylko osoby wskazane w umowie.
- W niektórych apartamentach dopuszczalny jest pobyt ze zwierzętami, po wcześniejszym porozumieniu z rezydentem. Koszt pobytu zwierzęcia wynosi 50 zł/doba.
- W okresie sezonu letniego przyjmowane są rezerwacje na min 4 doby, chyba, że istnieją tzw. luki między rezerwacjami.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu związane z:
- remontami
- pracami budowlanymi i wykończeniowymi na terenie lub w pobliżu apartamentu
- hałasem
- brakiem dostawy mediów
- Zakaz palenia obowiązuje we wszystkich apartamentach i za jego złamanie gość zostaje obciążony kwotą 500 zł.